از بین بردن اپوکسی از بتن

اگر خانه ای قدیمی تر با کف گاراژ رنگی خریداری کرده اید ، احتمال آن وجود دارد که از رنگ اپوکسی استفاده کنند. رنگ اپوکسی حدود یک دهه قبل از محبوبیت کوتاهی برخوردار شد تا اینکه مردم متوجه شدند که گزینه های ماندگار تری در بازار وجود دارد.

خبر خوب این است که حتی اگر اثبات حذف رنگ اپوکسی دشوار باشد ، می توانید بدون کمک یک پیمانکار آن را از آن جدا کنید. استریپ یا حلال را بصورت آنلاین یا از فروشگاه خانگی محلی خود خریداری کنید. حتماً مناسب برای از بین بردن رنگ اپوکسی است. آن را طبق دستورالعمل ها رقیق کرده و آن را با کفپوش روی سطح کف رنگ شده بمالید. از حرکات چرخشی استفاده کنید و مطمئن شوید که کف کاملاً پوشانده شده است.

 

)در تهویه مناسب اتاق بسیار مراقب باشید. واکنش شیمیایی باعث ایجاد گرما و دود می شود. از آنجا که رنگ شروع به حل می کند ، شروع به شکل گیری گودال ها می شود. (پوست خود را پوشانده و از تماس با حلال یا رنگ محلول خودداری کنید.

بعد از اینکه حباب رنگ شد و شروع به بیرون کشیدن از کف کرد ، باید تکه تکه بزنید. برای اینکار باید از یک دستگیره بلند استفاده کنید و یک الگوی عقب و جلو را در سراسر اتاق شروع کنید تا تمام رنگ ها از بتن عاری شود. از آب سرد برای کمک به از بین بردن هر گونه باقیمانده با خراشیدن استفاده کنید.

.پس از پاک کردن هرچه بیشتر رنگ اپوکسی ، اجازه دهید کف کاملاً خشک شود. ممکن است لازم باشد چندین بار کل مراحل را تکرار کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *